4 Temmuz 2017 Salı

COCO BLANC COFFEE

Merhaba güzel okuyucularım. Sizlere bugün güzel sevdiğim bir ürünü daha tanıtacağım. Uzun zamandır kullanıyorum ve dibine geldim. Son kullanımlık kaldı. Ürün COCOBLANCCOFFEE
sayfasından kullanmam için gelen yüz ve vücut temizleme peelingi. Içeriğinde meyve yağları kahve çekirdeği yağı, jojoba yağı var. Bu yağların cilde nem sorunları giderme sıkılaştırıcı toparlayıcı bir etkisi var. Doğum sonrası oluşan çatlaklar bacak karın selülitlerin oluşan bu vucüt sorunların ortadan kalkmasına yardım ediyor. Gelelim benim yorumuma. Nerdeyse 1 ay oldu kullandım. Benim biraz çatlağım vardı karın yan kısımda. O çatlakların derinliklerinde açılma ve renginin solmasına şahit oldum. Içeriğindeki yağlar sayesinde cilt yeterince nem aldığı için bu deform olmuş derinin toparlanması zor gelmedi. Ayrıca yemek yediğim zamanlarda az biraz göbegim çıkardı peeling göbek eritme niyetine kullandım ve etkisi beni şaşırttı gerçekten göbeğimin orta kısmında baya fark gördüm. Yani bunu bacak selüliti gibi değil göbekte fazla yağların giderilmesi gibi düşünün. Çatlaklara gelirsek benim fikrimce kullanmak isteyenler 2 paket alırsa daha net etkisini görebilirler. 1 paket çatlaklara yetmeyecek çünki. Yani benim çatlağım tamamen geçti diyemem ama azaldı. Göbeğim eridi masaj yaparsanız banyoda 10 dakika kadar ve 5 dakika kadar da cildinizde bekletirseniz benim gibi etkisini göreceksiniz. Banyoda önce duşunuzu alın sonda peelingi sürün ve sabunsuz durulayın. Cildinizde kalacak yağı ama bu rahatsız edecek yağ gibi durmuyor emiliyor ve pürüzsüz parlak güzel bir cilt göreceksiniz. Kışın cildi kuruyanların dostu diyebilirim. Ben sevdim gerçekten. Bacak selüliti olanların göbeği olanların çok işine yarayacak bu ürün. Ayrıca kokusuna bayıldım. Kahve kokusu ve hafif bir parfüm kokusu var. Gelelim yüze. Yüzümde 1 kere kullandım ölü deriyi temizledi içeriğindeki kaya tuzu çok güzel etkisi var hatta dudağıma peeling yaptım pürüzsüz biraz dolgunlaşmış oldu dudağım. Satın almak isterseniz ve detaylı bilgi için linke tıklamanız yeterli http://www.cocoblanccoffee.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

AVEBİLETİŞİM NİVEA

Merhabalar. Sizlere biraz bilgi vermek ve bir süre önce gelen sunumu güzel ve güzel ürünleri yazmak sizlerle paylaşmak istedim. Önce sunum d...