16 Mayıs 2017 Salı

ZIGAVUS ONE MINUTE - ANTI AGING CREAM

Merhaba blog ailem. Sizinle ZIGAVUS one minute 2 in 1 sıkılaştırıcı ANTI AGING serumla

ilgili yorumlarımı paylaşacağım. Cosekiz sayfasından bana geleli baya oldu sanırım 3 haftayı geçti. Bu kadar süre hergün devamlı kullandım ve gözlemlediğim kadarıyla nem vermesi bana yeterli gelmedi( başka ciltlere iyi gelebilir). Göz çevresindeki kırışıklar demiyelim ama minik çizgileri açtığını gözlemledim ve kullanmaya devam edeceğim. Ürün jel şeklinde 
 yüze uygulandığı anda rahatsız etmeyecek şekilde cildinizi gerdiğini, sıkılaştırdığını açık şekilde hisedeceksiniz. Bazı bloglarda kırışıkları açtığını falan okumuştum ama ben bu etkisini görmedim ve açıkcası o kadar güçlü olacağına inanmıyorum ama kırışıklık oluşmadan önce yaranan çizgileriniz varsa kesinlikle kullanın kırışıklığın önünü alabilmek için. Bu ürünü makyaj yapmadan önce de baz niyetine kullanabilirsiniz ve güneşe çıkacağınız zaman cildinizi korumak niyetine kullanabilirsiniz.  Içeriği detaylı aşağıdakı linke tıklayarak kendi sitesinde okuyabilir ve satın alabilirsiniz. Teşekkür ederim ISOLDE ZIGAVUS COSEKIZ https://www.cosekiz.com/urun/isolde-one-minute-anti-aging-krem/6981

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

AVEBİLETİŞİM NİVEA

Merhabalar. Sizlere biraz bilgi vermek ve bir süre önce gelen sunumu güzel ve güzel ürünleri yazmak sizlerle paylaşmak istedim. Önce sunum d...