13 Mart 2017 Pazartesi

Platinum Vuvu

Merhaba herkese. Bu kez bayadır bana gönderilmiş olan Platinum Vuvu ürünlerini yorumlayacağım. Ürünün içeriği kendi sayfasında mevcut. Ben bu sürede ürünlerin bendeki etkisini sizlerle paylaşacağım. Bildiğiniz gibi
5 çeşit cilt vardır:

1. NORMAL CİLT: taze ve açık renkte ve yumuşak olur. kadifemsi pürüzüs, düzgün elastiki gözle görülmeyecek kadar ufak deliklidir.
2. KURU CİLT: Sık ve gergin hissini verir. Çekmeye çatlamaya meyilli olup, çok zaman irice kırışıklıklar belirtisine rastlanır, mat görünüşlüdür hassas ve kuru olup, kolayca pul halinde kalkar.
3.YAĞLI CİLT: Yağ guddelerinin bulunduğu, bilhassa bunun etrafında çenede, alında parlak yağlı görünüşlüdür, sivilceler için en müsait cilttir.
4. KARMA CİLT: Alın ortası, burun çene gibi yüzün orta kısmı yağlı, yanak elmacık kemikleri ve diğer kalan taraflarda yağsız olur. Yağlı kısımlarda çok zaman siyah benekler, genişlemiş mesamat delikleri ve bazende sivilcelere rastlanır.
5. NAZİK CİLT: Gayet ince görünüşlü çabuk tahriş olan  kızaran cilttir.

Benim cildim karma ve hassastır. Ben vuvu ürünlerini severek kullandım. İlk kullandığımda yüzümde hafif karıncalanma hisettim ki bu ürünlerin etkisini hızlı şekilde gösterdiği anlamına gelir. Vuvu ürünleri diğer tüm ürünlerden farklı içeriği gereği ürünleri kullandığınızda kesinlikle ovalama, sürterek yaymak gibi bir hareketin yapılmamasıdır. Cilt ürünlerini önce biraz avcunuza dökün ve oradan parmaklarınızla alın yüzünüze pıt pıt hareketlerle uygulayın. Şampuanıda aynı şekilde saçınızı yıkadığınız zaman saç derisini kesinlikle kaşımayın ve ovalamayın bu ürünleri kullanılmasının püf noktalarıdır. Ürünlerin kullanım şekli daha detaylı kendi sayfasındakı linke tıklayarak okuyabilirsiniz. Platinum vuvu ürünleri uzun süre kullanıldığı zaman, cilt hücreleri daha da sağlamlaşır ve kendi nemliliğini koruma gücü de artar. Böylece kreme daha az ihtiyacımız olur diye vad ediliyor. Güzel yanı kapatıcı etkisi yok hafif ürün olması. Makyaj temizleme yağını sevdim diyebilirim. Önce yüzümü farklı makyaj temizleyiciyle sildim ve sonra Platinum  Vuvu yağıyla sildim yüzümden hala makyajın kalıntıları çıkıyordu. Şampuanıda sevdim. Saçımı yumuşacık yaptı ve dediğim gibi ovalamadan yıkayın saçınızı.

 Benim ürünlerde sevmediğim yanı, yüzümde yapış yapış bir his bırakması. ve. Ben kullandığım zaman bekledim belki emilir bu his geçer diye, geçmedi ama içeriğinde Platinum kolloid maddesinin içinde bol miktarda su molekülü var platinum kolloidinden başka maddelerin de etkisi olabilir. Kışın karma ve kuru ciltler aşırı kuruduğu için cilt ürünlerinden beklediğimizi alamıyoruz. Bu ürünler diğer cilt tipleri için inanıyorum daha iyi gelecek ama ben yazın yine kullanmayı deneyeceğim. Benim olumsuz yorumum belki bu ürünün daha da geliştirilmesi gereken noktalarından biridir ve firma çok anlayışlı ben bu konuyu kendileriyle konuştum bunu, görüşlerimizin japonyaya iletileceğini belirttiler. Teşekkür ederim Platinum Vuvu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

AVEBİLETİŞİM NİVEA

Merhabalar. Sizlere biraz bilgi vermek ve bir süre önce gelen sunumu güzel ve güzel ürünleri yazmak sizlerle paylaşmak istedim. Önce sunum d...