4 Şubat 2017 Cumartesi

Biota59element

Merhaba kızlar. Bügün bana gelen biota ürünleriyle makyaj yaptım. Yorumumu sizlerle paylaşmam istiyorum. Siyah göz kalemi yumuşak rahat sürülüyor, suya dayanıklı olduğu doğru. Makyajımı çıkarırken önce suyla yıkadim olduğu gibi sabit duruyordu dağılma yayılma olmadı. Makyaj çıkarıcıyla zar zor çıkardım. Ben sevdim. Özel günler için favori kalem olabilir. Gün sonuna kadar akmayan kalem güzel değilmi sizce de?.  Digeri dudak kalemi onu da sevdim bendeki rengi 02 Coral. Ilerleyen zamanda kalemin rengini net göstereceğim. Ruj - a bayıldım sürümü kolay tam kışlık ruj kendisi. Bendeki Plum Hug. Kolay kolay yayılmıyor üstüne bastırırsanız anca. Gelelim tekli far - a. Minerallı 20 numara Metallie Taupe rengi bendeki ve içeriği Aloe Vera, Vitamin A, Vitamin B ve uzun süre kalıcı olduğu için sevdiğim ürünler sırasina girmeyi başardı. Ben severek bitene kadar kullanacağım. Rengi tam olarak soluk asker yeşili ve metal rengi karışımı yani değişik bir renk. Biota ürünlerini denediğim için mutlu oldum teşekkür ederim Biota ailesi. Ileride ekleyeceğim şeyler olursa yazacağım. Okuyanların gözüne sağlık.
http://www.biota59elements.com/http://www.biota59elements.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

AVEBİLETİŞİM NİVEA

Merhabalar. Sizlere biraz bilgi vermek ve bir süre önce gelen sunumu güzel ve güzel ürünleri yazmak sizlerle paylaşmak istedim. Önce sunum d...